حریم خصوصی

انتشارات حتمی با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و انتشارات حتمی تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.

آیکون پیام

انتشارات حتمی برای اطلاع‌رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب‌سایت ایمیل یا پیامک ارسال می‌نماید. توجه داشته باشید که 50004235167734 تنها شماره‌ ایی است که انتشارات حتمی از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک ارسال می‌کند. همچنین این شماره‌‌ها، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه انتشارات حتمی را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان انتشارات حتمی، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام انتشارات حتمی است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@hatmipg.com اطلاع دهید.

آیکون نظرات

انتشارات حتمی ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، انتشارات حتمی می‌تواند از اطلاعات ثبت‌شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وب‌سایت انتشارات حتمی، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق‌الذکر به انتشارات حتمی اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می‌نمایند.

آیکون پسورد

باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نماید.

مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده وکاربر حق هر گونه ادعا علیه انتشارات حتمی را از خود سلب می‌کند. انتشارات حتمی هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای انتشارات حتمی وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.

آیکون ایمیل

انتشارات حتمی برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.

– ارسال تمامی سفارش ها در تهران و شهرهای دیگر با پست پیشتاز انجام می‌شود و در صورت انتخاب تحویل حضوری ، برای دریافت کتاب خود به آدرس فروشگاه تشریف بیاورید.

– تعویض و عودت کتاب با توجه به ماهیت کتاب‌های انتشارات حتمی امکان پذیر نیست.

– در صورت نیاز به مشاوره از ساعت 10 صبح الی 17 پاسخگوی شما هستیم ، تیم حتمی در ساعات نامربوط و روزهای تعطیل مسئولیتی در قبال پاسخگویی ندارد .

– در صورت نیاز برای مشاوره کنکور از کاردانی تا دکترا به پیج حتمی تست مراجعه نمایید.

در صورت وجود هرگونه سوال، لطفا با شماره‌های زیر ارتباط برقرار کنید.

تلفن تماس:

02166403162

02166403170

آدرس فروشگاه:

تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوبی، نبش تالار کتاب، پلاک 1372

آدرس دفتر:

تهران، میدان انقلاب، روبروی سینما بهمن، ساختمان افق، طبقه 5، واحد 23